9 de set. 2021

AJUDES DE MENJADOR

 

Vos informem que amb data de 7 d’agost han sortit publicades les ajudes de menjador pel curs 2021/22. Poden accedir a aquestes ajudes tots els alumnes matriculats al nostre centre que siguin usuaris del servei de menjador durant el curs 2021-2022.
BENEFICIARIS
Hi ha dos tipus de beneficiaris:

a) Beneficiaris directes:

-Alumnes que es troben en situació d’acolliment acreditada mitjançant un certificat del director del centre d’acolliment o de l’òrgan competent.

– Família víctima de violència de gènere. Aquesta condició s’ha d’acreditar mitjançant la presentació d’una còpia compulsada de l’ordre de protecció a favor de la víctima o, si n’és el cas, de la sentència definitiva condemnatòria per fets constitutius de violència de gènere. També es pot acreditar mitjançant qualsevol dels mitjans establerts en l’article 78.2 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes.

– Alumnes que tenguin la condició de refugiat (ells o els seus pares o tutors).

b) Beneficiaris per barem

-Alumnes en els quals concorren condicions econòmiques o sociofamiliars desfavorables, d’acord amb els criteris que es recullen en el punt vuitè d’aquestes bases i en funció de la disponibilitat pressupostària.

REQUISITS DELS BENEFICIARIS PER BÀREM

a) Tenir una renda total familiar no superior al que determina la taula següent: calculada a partir de l’IPREM:

Nombre d’adults (14 anys o més)Nombre de menors (menors de 14 anys)Renda familiar total
1115.421,77€
1218.980,64€
1322.539,51 €
2121.353,22 €
2224.912,09 €
2328.470,96 €
2432.029,83 €
3127.284,67 €
3230.843,54 €
3334.402,41 €
S’han d’afegir 3.558,87 € per cada menor de 14 anys més i, 5.931,45 € per cada adult major de 14 anys més.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I TERMINI

Les sol·licituds s’han de presentar, degudament emplenades, del 6 al 17 de setembre de 2021 als centres educatius on es cursen els estudis durant el curs escolar 2021-2022 o a través de la Seu Electrònica de la CAIB, mitjançant certificat digital. Les sol·licituds s’han de presentar juntament amb la documentació acreditativa necessària. La recepció de sol·licituds es farà diàriament de 9 a 9,30h respectant les mesures higièniques establertes.

Si teniu més d’un alumne al centre és suficient emplenar una sol·licitud. A la sol·licitud trobareu tota la documentació que heu d’ajuntar, aquesta dependrà de les opcionsdel bàrem a les quals podeu accedir.

Vos adjuntem el BOIB de la resolució perquè pogueu consultar tota la informació detallada, de totes maneres si teniu qualque dubte també podeu contactar amb la secretaria del centre i intentarem resoldre tots els dubtes que tingueu.

Salutacions,

Antoni Martorell

secretari del centre

Vos Adjuntem una sèrie de documents:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada